قیمت کشمش سبز کیلویی درجه یک با طعمی عالی

انگور طول عمر کوتاهی دارد و ایرانیان از زمان قدیم برای نگهداری طولانی مدت از آن را خشکی می کنند و در بازار نیز به نام کشمش به فروش می‌رسد. کشمش سبز را می‌توانید پس از خرید به مدت یکسال نیز نگهداری نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش منبع خوبی از آنتی اکسیدان، اسید فولیک و همچنین ویتامین e می باشد و مصرف آن تاثیر بسیار عالی بر تقویت عملکرد دستگاه گوارش دارد. شما می توانید برای آگاهی از قیمت کشمش سبز کیلویی با شماره های این مرکز تماس بگیرید. کارشناسان ما آمادگی پاسخگویی به تمامی سوالات شما را دارند.

کشمش سبز کیلویی

میزان مواد مغذی موجود در کشمش سبز بسیار بالا بوده و پزشکان مصرف مداوم آن را برای گروه های سنی مختلف توصیه نموده اند. جالب است بدانید که کشمش دارای شیرینی طبیعی بوده و نه تنها باعث ابتلا به دیابت نمی‌شود، بلکه مصرف مداوم آن تاثیر بسیار عالی بر تقویت عملکرد دستگاه پانکراس دارد و همچنین میزان قند خون را در حالت تعادل نگه می دارد.

همان طور که می دانید امروزه دیابت نوع یک، دیابت نوع دو و دیابت بارداری بسیار شایع شده است و پیشگیری از ابتلا به دیابت حائز اهمیت است و تمامی گروه های سنی باید به برنامه غذایی خود توجه داشته باشند امروزه در کشورهای اروپایی و آسیایی در فرایند تهیه انواع کیک و شیرینی از کشمش به عنوان شیرین کننده طبیعی استفاده می کنند.

یکی دیگر از ویژگی های کشمش سبز داشتن اسید فولیک بسیار بالا می باشد. اگر شما دچار بیماری کم خونی هستید بهتر است از کشمش نوع سبزی در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

این ماده تاثیر بسیار عالی بر افزایش میزان گلبول سازی قرمز خون دارد. به طور کلی کمبود آهن در طولانی مدت باعث ریزش مو، گودی زیر چشم، خستگی و بی حالی می شود و فرد در برخی از موارد نمی توانند فعالیت های روزانه خود را به خوبی انجام بدهد.

مصرف کشمش سبز برای زنان باردار به صورت مداوم توصیه می شود. زیرا جنین از طریق بند ناف از خونه مادر تغذیه می‌کنند و کاهش میزان آهن بدن مادر، احتمال سقط جنین را افزایش می دهد.

از این رو زنان در طول بارداری و دوران شیردهی حتماً باید از کشمش استفاده نمایند. جالب است بدانید که مصرف کشمش در دوران شیردهی تاثیر بسیار عالی بر رشد کودک دارد و همچنین میزان کلسیم و پتاسیم کشمش سبز بسیار بالا بوده از این رو می توان با مصرف کشمش سبز سبب جلوگیری از پوکی مغز استخوان نیز بشوید.

افزایش سطح آگاهی مردم و همچنین خواص عالی و بی نظیر کشمش سبز سبب شده که طرفداران بی شماری را در بازار داخلی و خارجی به سوی خود جذب نماید. امروزه کشورهای منطقه خلیج فارس نیز از کشمش سبز ایرانی استفاده می کنند و همچنین صادرات این محصول سبب افزایش ارزآوری به داخل کشور نیز شده است. از جمله کشورهایی که از کشمش سبز کیلویی ایرانی استفاده می‌کنند، می توان به کشور عراق اشاره نمود که صادرات از طریق راه های زمینی صورت می گیرد.

از آنجایی که ما مشتریان زیادی را در بازار داخلی و خارجی جذب نموده ایم، بنابراین برای دسترسی آسان مشتریان اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم و شما می توانید در هر کجا که هستید به راحتی پس از ثبت درخواست خرید کشمش سبزی کیلویی، این محصولات را دریافت نمایند.

البته تهیه و خرید کشمش سبز به صورت عمده از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر می باشد،‌ زیرا مراکز ارائه برای مشتریانی که کشمش زرد و سبز را به صورت عمده سفارش دهند، تخفیفات ویژه ای را در نظر می‌گیرند به طور کلی عوامل زیر تاثیر بسیار عالی برای قیمت فروش کشمش سبز کیلویی دارد.

اولین و مهمترین عامل تاثیر گذار برقیمت کشمش، روش خرید می باشد شما می توانید این محصول را از فروشگاه های سطح کشور تهیه کنید. اما این موضوع را در نظر بگیرید که واسطه میان تولید کننده و مصرف کننده باعث افزایش قیمت فروش می‌شود.

بنابراین اگه شما مستقیما با تولید کنندگان کشمش سبز در ارتباط باشید می توانید این محصولات را با قیمت تولیدی تهیه نمایید، از این رو تهیه و خرید کشمش به صورت اینترنتی و مستقیم از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

کشمش را می توانید به صورت فله و همچنین بسته بندی شده تهیه نمایید. قطعاً قیمت خرید کشمش فله بسیار مناسب و ارزان تر می باشد. زیرا برای بسته بندی کردن کشمش سبز، کارخانه ها باید هزینه‌های بیشتری دارند.

البته پزشکان بر این باور هستند که تهیه و خریداری کشمش به صورت بسته بندی شده ارزش غذایی بالاتری دارد. زیرا احتمال جذب گرد و غبار و حشرات در کشمش فله بسیار بالاتر می باشد. در هنگام خرید حتما به تاریخ تولید و تاییدیه وزارت بهداشت توجه داشته باشید.

کیفیت کشمش نیز عامل تاثیر گذار بر قیمت فروش می باشد همان طور که می دانید کشمش های بدون دانه سایز درشت کیفیت بالاتری دارند و همچنین در بازار داخلی و خارجی مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب نموده اند.

به طور کلی بزرگترین کارخانه های تولید کننده کشمش پس از تولید این محصول با استفاده از دستگاه سورتینگ لیزری کشمش های سایز بزرگ را از کشمکش‌های سایز کوچک جدا می کنند و قیمت فروش کشمش سایز کوچک مناسب و ارزان تر می باشد. البته ارزش غذایی هر دو محصول به یک اندازه است.

کشمش در فصل تابستان تولید می شود. به طور کلی در برخی از سال ها میزان برداشت انگور کمتر بوده و همین موضوع عامل افزایش قیمت فروش کشمش سبز فله در بازار می باشد. البته میزان صادرات نیز تأثیر بسیار عالی بر قیمت کشمش داخلی دارد. حتما باید صادرات پس از تامین نیاز بازار داخلی صورت بگیرد.

نبود ثبات ارز در بازار داخلی و خارجی سبب شده است، قیمت فروش انواع محصولات خوراکی دائما در حال تغییر باشد، اما به طور کلی قیمت فروش کشمش سبز توسط صنف تعین می گردد و در سطح کشور نیز سعی می نماید با گران‌فروشان مبارزه کنند.

ما آمادگی همکاری با تمامی فروشندگان در سطح کشور را داریم. بدون شک شما نیز با یکبار تهیه و خرید کشمش شاهد طعم بی نظیر آن خواهید بود و از خرید خود رضایت کامل را خواهید داشت، تهیه کشمش به صورت اینترنتی علاوه بر کاهش قیمت سبب جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان نیز می شود.

 

  1. خرید کشمش انگوری درجه یک
  2. فروش عمده زرشک قرمز تازه
  3. لیست قیمت انواع کشمش تیزابی به صورت عمده
  4. زرشک خشک بیرجند مشهد اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما