قیمت کشمش سبز فله با تخفیف ویژه در ایران

قیمت کشمش سبز فله در این مرکز بسیار مناسب و ارزان می باشد. ما توانسته ایم از طریق کاهش قیمت کشمش سبز مشتریان بیشماری را در سطح کشور جذب نماییم و همچنین به دلیل فروش بسیار بالا سود خوبی را نیز کسب کنیم.

کشمش سبز منبع خوبی از آهن، اسید فولیک و همچنین ویتامین می باشد. مصرف کشمش سبز به دلیل داشتن آهن باعث افزایش گلبول سازی قرمز خون شده و همچنین برای درمان ریزش مو نیز کاربرد دارد.

قیمت کشمش سبز

کشمش سبز یکی از ارگانیک ترین شیرین کننده ها می باشد. که استفاده از این محصول برای تمامی گروه های سنی توصیه شده است. متاسفانه امروزه افراد زیادی دچار بیماری دیابت نوع یک، دیابت نوع دو و همچنین دیابت بارداری می باشند که علت اصلی آن با استفاده از شکر می باشد.

جالب است بدانید که مصرف کشمش سبز باعث تقویت عملکرد دستگاه پانکراس شده و همچنین تاثیر بسیار عالی بر تنظیم میزان انسولین قند خون دارد. مشتریان در هنگام خرید محصولات ابتدا به قیمت توجه دارند در ادامه مطلب می خواهیم به مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت کشمش سبز بپردازیم؛

میزان تولید سال

اولین و مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت فروش کشمش سبز میزان تولیدات این محصول در سطح کشور می باشد. به طور کلی اگر میزان انگور تولید شده در فصل تابستان افزایش یابد، بنابراین کارخانه ها نیز می توانند میزان بالایی از انگور را خشک نمایند و به عنوان کشمش سبز به فروش برساند.

اما اگر میزان برداشت انگور کاهش یابد، بنابراین شاهد افزایش قیمت فروش کشمش سبز خواهیم بود. به طور کلی در فصل تابستان به دلیل وفور انگور در بازار شاهد کاهش قیمت کشمش سبز هستیم. اما در فصل زمستان به دلیل کمبود کشمش شاهد افزایش این محصول می باشیم.

میزان صادرات

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش کشمش، میزان صادرات این محصول می باشد. اگر میزان صادرات نسبت به تولید این محصول افزایش یابد، بنابراین به دلیل کاهش کشمش در بازار داخلی شاهد افزایش قیمت کشمش خواهیم بود. کارشناسان پس از تامین نیاز بازار داخلی مازاد کشمش را به کشورهای دیگر صادر نمایند تا قیمت این محصول در بازار افزایش یابد.

کیفیت

هرچه سایز کشمش درشت تر و همچنین کیفیت آن بالاتر باشد. بنابراین قیمت فروش آن نیز بیشتر خواهد بود. به طور کلی کشمش تازه و ارگانیک نسبت به کشمش کهنه قیمت بالاتری دارد. اما در هنگام تهیه و خرید محصولات خوراکی هیچگاه نباید کیفیت را فدای قیمت نمایید.

نوع بسته بندی

قیمت کشمش بسته بندی نسبت به کشمش فله بالاتر می باشد. زیرا کارخانه ها برای بسته بندی نمودن این محصول باید هزینه های گزافی را بپردازند. اگر شما نیز به دنبال کشمش با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه هستید، بهتر است آن را مستقیما از تولید کننده و به صورت فله تهیه نمایید.

کشمش سبز فله

کشمش در واقع همان انگور سبز می باشد که پس از خشک کردن آن را به عنوان کشمش در بازار ارائه می دهند. البته روش های خشک نمودن انگور نیز مختلف و متفاوت است.

به طور کلی انگور طول عمر بسیار کوتاهی دارد همچنین طی ۱۰ روز باید آن را مصرف نمود. ایرانیان از زمان قدیم برای نگهداری و مصرف انگور در تمام فصول سال آن را خشک می نموده اند.

امروزه تولید کشمش سبز تیزابی نیز رونق گرفته است که طول عمر کشمش افزایش می‌یابد. به طور کلی کشمش سبز را می‌توان در دو روش تهیه نمود، که شامل کشمش سبز صنعتی و همچنین کشمش سبز سنتی می باشد.

تمامی مراحل تولید کشمش سبز صنعتی درون کارخانه های مخصوص عاری از هرگونه گرد و غبار و همچنین تحت نظر کارشناسان تغذیه می باشد از این رو امروزه کیفیت کشمش سبز افزایش یافته است.

در زمان گذشته برای تولید کشمش عموما آن را در برابر حرارت مستقیم آفتاب قرار می‌داده‌اند. همین موضوع باعث خشکی و همچنین سیاهی رنگ کشمش می‌شود، اما امروزه دستگاه های صنعتی جدیدی تولید شده است که بدون استفاده از نیروی آفتاب می توان کشمش را تهیه نموده و همچنین بافت کشمش نیز به خوبی حفظ می شود.

ما از بهترین انگور ارگانیک در فرایند تهیه و تولید کشمش استفاده می نماییم، همچنین برای کاهش قیمت فروش کشمش اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی نموده ایم. شما می توانید کشمش را به صورت فله و همچنین بسته‌بندی سفارش بدهید، که در این میان قیمت کشمش بسته بندی بالاتر می باشد از این رو بیشتر مشتریان تمایل دارند که کشمش را به صورت فله سفارش بدهند.

البته عوامل بسیار زیادی بر قیمت فروش کشمش سبز فله تاثیرگذار می باشد به طور کلی کارشناسان بر این باور هستند، که واسطه عامل اصلی افزایش قیمت فروش کشمش در بازار داخلی و خارجی می باشد.

اگر تولید کننده و مصرف کننده در ارتباط مستقیمی با یکدیگر باشند بنابراین مشتریان نیز می توانند کشمش را با قیمتی مقرون به صرفه تر از نظر اقتصادی سفارش بدهند.

شما می توانید کشمش سبز فله را از این مرکز به صورت حضوری و اینترنتی تهیه نمایید. ما برای مشتریان که در فاصله های مکانی بسیار دور قرار دارند، فروش اینترنتی را در نظر گرفته ایم. پس از ثبت درخواست خرید کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات بیشتری را در مورد کیفیت و قیمت انواع کشمش سبز در اختیارتان قرار خواهند داد.

کیفیت کشمش تولید شده ایرانی بسیار بالا بوده و همین موضوع سبب شده است که کشورهای زیادی تمایل به تهیه و خرید این محصول را داشته باشند. به طور کلی تمامی کشورها به دنبال تولید محصولات ارگانیک و طبیعی می باشند تا بتوانند، از طریق صادرات سود بسیار بالایی را کسب کنند.

ما توانسته ایم مشتریان زیادی را در منطقه خلیج فارس جذب کنیم. همچنین صادرات کشمش سبز از طریق راه های دریایی و همچنین راه های زمینی صورت می گیرد. تمام هدف و تلاش این مرکز ارائه محصولات ارگانیک با کیفیت بسیار بالا است.

نبود ثبات ارز در بازار داخلی و خارجی سبب شده است که قیمت کشمش دائما در حال تغییر باشد و ما نتوانیم قیمت دقیق این محصول را به صورت روزانه در وب سایت خود درج نماییم.

البته ما در زمینه ارائه کشمش سبز فله، برای مشتریانی که این محصول را به صورت عمده و تناژ بالا خریداری کنند. تخفیفات بسیار استثنایی را در نظر گرفته ایم و می توانید کشمش سبز را با قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به بازار تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما