قیمت کشمش سبز قلمی ممتاز و خالص در بازار ایران

از گذشته های دور تا به امروز، کشمش همیشه جزء رژیم غذایی ما ایرانی ها بوده است. یکی از پرطرفدارترین کشمش ها کشمش سبز مرغوب کاشمر است که به قیمت عمده و خرد در مراکز مختلف در بازار ایران به فروش می رسد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های کشمش سبز قلمی کاشمر و شرایط عرضه آن می پردازیم. نیاز و ذائقه ایرانی ها به حدی است که انواع کشمش را چه به صورت خام و چه در پخت بسیاری از غذاها و کیک ها و شیرینی ها مصرف می کنند، اما معمولا کشمش هایی که در غذا و پخت استفاده می شود کمی متفاوت از سایر کشمش ها تولید می شود. به طور کلی می توان آن را به این صورت تقسیم کرد که کشمش سبز کاشمری که دارای دانه های درشت و کشیده است، بیشتر به عنوان میوه خشک و میان وعده ای سالم و مقوی برای مصرف روزانه استفاده می شود، اما از انواع دیگر کشمش که کوچکتر می باشد در تهیه انواع غذاها و شیرینی ها استفاده می شود.

از دیگر انواع کشمش سبزی که تولید می شود می توان به کشمش ترش، طلایی و مویز اشاره کرد که همگی در شهرهای مختلف کشور تولید می شوند اما با توجه به ویژگی هایی که دارند به صورت خشکبار مصرف روزانه دارند. برای تهیه کشمش سبز ابتدا انگورها را برای مدت زمان مناسب و در شرایطی قرار می دهند که کاملا خشک شده و در نهایت تبدیل به کشمش شود. برخی از این موارد نیاز به دقت و تجربه دارد زیرا فراهم کردن شرایط مناسب برای تولید کشمش بسیار مهم است، از طرفی باید زمان مناسب را نیز برای آن در نظر گرفت. به طور کامل به کشمش تبدیل می شود.

کشمش سبز قلمی یکی از محصولات شهرستان کاشمر است که در بازار فروش انواع کشمش از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محصول از کاشمر به تمام نقاط کشور عرضه می شود و به دلیل کیفیت بالای محصولات این شهرستان در صادرات کشمش نیز استفاده می شود. کشمش سبز کاشمری به دلیل رنگ و شکل جذابی که دارد از مرغوب ترین کشمش های داخلی محسوب می شود و مناسب ترین گزینه برای صادرات کشمش می باشد. موفق باشید، مبنایی برای صادرات بیشتر در آینده خواهد بود.

برای سهولت تصمیم گیری خریداران محترم قیمت دو عدد کشمش سبز ممتاز و خالص در بازار ایران را به اطلاع  می رسانیم.  این کشمش در کارتن های پنج کیلویی به فروش می رسد و قیمت فوق برای بسته بندی پنج کیلویی می باشد که وزن خالص کشمش حدود 4.5 کیلو می باشد. بسته بندی کاملا بهداشتی و شیک می باشد. این قیمت ها برای تحویل درب کارخانه می باشد و هزینه ارسال کالا تا دویست بسته (یک تن) و خارج از کشور به عهده خریدار می باشد و بالای دویست بسته برای داخل کشور رایگان می باشد. نکته دیگری که باید خدمتتان عرض کنم این است که با توجه به نوسانات بازار این قیمت ها فبروز می باشد و هر زمان قیمت جدید اعلام می شود. همچنین امیدواریم تغییری در قیمت ها ایجاد نشود.

یکی از مواردی که در صادرات کشمش سبز کشمر مورد توجه قرار می گیرد نحوه بسته بندی و تهیه محصولات به گونه ای است که در صورت حمل و نگهداری طولانی مدت کمترین خسارت و ضرر را داشته باشد. عواملی وجود دارد که می تواند به عرضه بهتر این محصولات به کشورهای دیگر کمک کند.

در حال حاضر برای خشک کردن و تبدیل انگور سفید به کشمش سبز دو روش وجود دارد که می تواند بر قیمت نهایی محصول تاثیر بگذارد. این روش ها شامل خشک کردن در آفتاب و خشک کردن در سایه است. در بازار وجود دارد و به هر دو صورت تولید و عرضه می شود. کیفیت این نوع کشمش از هر کشمش دیگری بالاتر است. با قیمت مناسب عرضه می شوند، البته قیمت کشمش کشمیری بر اساس عوامل مختلفی می تواند تغییر کند، مثلا خرید عمده نسبت به خرید کم قیمت کمتری دارد. اثر مستقیم دارد.

همیشه استفاده از میان وعده برای تامین انرژی روزانه توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود. کشمش سبز قلمی با وجود املاح و ترکیباتش یک میان وعده کامل محسوب می شود و مهم ترین اثر آن کمک به تقویت حافظه است. به همین دلیل استفاده از آن برای کودکان اهمیت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه دوره سررسید کشمش به پایان رسیده و کشمش به صورت گسترده توسط کشاورزان عرضه می شود، طبق تجربه سال های گذشته امسال این قیمت پایین بوده و به تدریج شروع به افزایش خواهد کرد. توصیه ما این است که زودتر آن را بخرید. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که کشمش سبز از انگور بی دانه به دست می آید، برخی از اقلام کاملاً شیرین و کشیده هستند و کشمش ممتاز فقط از این نوع انگور تهیه می شود. اما کشمش مخلوط از تمامی انگورهایی که در تاکستان های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن برداشت می شود تهیه می شود به همین دلیل کشمش را در اندازه ها و طعم های مختلف در بسته بندی متنوع می توان دید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما